چیز آموز

اینجا هرچیزی می خوای بیاموز

چیز آموز

اینجا هرچیزی می خوای بیاموز

چیز آموز

توی این وبلاگ هرچیزی می خوای بیاموز. از کارهای هنری و طرز تهیه غذا های جدید و قدیم، فست فود و سنتی گرفته؛ تا مطالب علمی و معرفی کتاب های پرطرفدار و حتی معرفی، آموزش، و همه چی درباره بازی ها و نرم افزار های کامپیوتری و اندروید.

آخرین نظرات

  • ۲۴ شهریور ۹۹، ۱۳:۴۰ - قبثثب
    ممنون
  • ۱۴ شهریور ۹۹، ۱۴:۳۴ - ه
    ه

نویسندگان

یادگیری فن های پاورپوینت - قسمت 2

جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۴:۳۷ ب.ظ

با آموزش فنون کاربردی پاورپوینت- قسمت دوم در خدمتتون هستم. اگه قسمت 1 رو نخوندید پیشنهاد می کنم بخونید! امروز یکی دیگه از کارهای باحالی رو که می تونیم توی پاورپوینت انجام بدیم رو توضیح دادم. توجه کنید که من از  پاورپوینت 2013  استفاده می کنم. 


2- چطوری یک فیلم رو در پاورپوینت کوتاه یا قسمتی از اون رو حذف کنیم؟

اول از همه باید بگم که امکان بازکردن فیلم های بلند (دقیق نمیدونم ولی فکر کنم حذاکثر 45 دقیقه) در پاورپوینت نیست. حالا اگه یه فیلم کمتر از 45 دقیقه رو توی این نرم افزار باز کردید شاید دوست داشته باشید قسمت هایی از فیلم حذف بشن.  با آموزش گام به گام من همراه باشید. 
اول باید فیلم مورد نظرتون رو توی پاورپوینت باز کنید. از دو روش برای اینکار می تونید استفاده کنید: یا فیلم رو با ماوس توی نرم افزار بکشید یا هم از پنجره INSERT، گزینه Video رو انتخاب کنید و سپس روی گزینه Video on my pc کلیک کنید و فیلم مورد نظرتون رو باز کنید.
 
 
بعد از آوردن فیلم در پاورپوینت باید روی فیلم کلیک کنید تا دو پنجره Format و Playback اون بالا ظاهر بشن که باید Playback رو کلیک کنید.
 
 
حالا از بین گزینه های باز شده باید گزینه Trim video رو انتخاب کنید. با استفاده از این گزینه می تونید اول و آخر فیلم تون رو مشخص کنید.
 
 
بعد از کلیک روی گزینه Trim video این صفحه براتون باز میشه:
 
 
بالاخره حالا وقتشه که قسمت هایی از اول و آخر فیلم تون رو که نمی خواید حذف کنید. با حرکت دادن شکل سبز رنگ می تونید اول فیلم تون رو انتخاب کنید. هرجا این شکل سبز رو بذارید فیلم از همونجا شروع میشه و هرجا هم شکل قرمز رو بذارید فیلم اونجا تموم میشه. 
 
 
و در مرحله آخر فقط کافیه ok رو بزنید.
 
 
و حالا می تونید از پاورپوینت خودتون لذت ببرید!
 

مطمئن هستم که دوست دارید بدونید این چه فیلمی یه که من توی پاورپوینتم گذاشتم نه؟ می تونید فیلمش رو اینجا تماشا کنین. 

 
 

مدت زمان: 2 دقیقه 19 ثانیه 

 نظر یادتون نره لطفا! 
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">