چیز آموز

اینجا هرچیزی می خوای بیاموز

چیز آموز

اینجا هرچیزی می خوای بیاموز

چیز آموز

توی این وبلاگ هرچیزی می خوای بیاموز. از کارهای هنری و طرز تهیه غذا های جدید و قدیم، فست فود و سنتی گرفته؛ تا مطالب علمی و معرفی کتاب های پرطرفدار و حتی معرفی، آموزش، و همه چی درباره بازی ها و نرم افزار های کامپیوتری و اندروید.

آخرین نظرات

  • ۲۴ شهریور ۹۹، ۱۳:۴۰ - قبثثب
    ممنون
  • ۱۴ شهریور ۹۹، ۱۴:۳۴ - ه
    ه

نویسندگان

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

بله... با قسمت سوم از آموزش پاورپوینت در خدمت تون هستم. امیدوارم توی قسمت های قبلی هم تونسته باشم فن های باحالی رو یاد بدم. فقط لطفا نظر بدین، آخه خیلی وقته کسی نظر نمیده. بگین که این مطلب به درد بخور بود  یا نه؟ یا... مطلب رو بخونید:
3- چطور عکس مورد نظرمون رو پس زمینه پاورپوینت کنیم؟
شاید خیلی هاتون دوست داشته باشید که عکس مورد نظرتون رو پس زمینه پاورپوینت کنید. برای اینکار کافیه نرم افزار پاورپوینت (2013) رو باز کنید. از گزینه های بالا Design رو باز کنید و یه تم انتخاب کنید.
۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۳ مهر ۹۷ ، ۱۹:۰۰
نویسنده چیز آموز

اول از همه یه چیزی رو بگم، اگه طاقت دیدن عکس های فوق العاده آب دهن راه بیانداز رو ندارید این مطلب رو نخونید! آخه شیک شکلاتی فوق العاده خوشمزه است و با دیدن عکس هاش دلتون آب میشه. شاید این دسر رو بیرون هم خورده باشید اما درست کردن اون توی خونه هم کاری نداره. خلاصه هدف من از نوشتن این مطلب این بود که دلتون آب بشه و مجبور شید از روی مطلب من این دسر رو درست کنید! (فکر کنم یه کم زیادی خبیث شدم نه؟!) مواد لازم:

شیر سرد: 300 سی سی / بستنی شکلاتی: 3 اسکوپ                      پودر کاکائو: 2 ق.چ / شکلات پذیرایی: 2 عدد / کف خامه: به میزان لازم      سس شکلات: به مقدار لازم 

۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۶ مهر ۹۷ ، ۱۶:۱۹
نویسنده چیز آموز

رنگ آسمان در حقیقت بی رنگ است ولی ما آن را به دلیل مولکول های نوری که درون جو منتشر می شوند آبی می بینیم. البته دلیل علمی و منطقی پشت این واقعه است که معروف به پدیده انتشار نور است، رنگ آبی با طول موج کوتاه بیشتر از رنگ قرمز در آسمان منتشر می‌شود، بنابراین چشم ما نور آبی را بیشتر و بهتر تشخیص داده و آسمان را از ازل تا تاکنون آبی مشاهده کرده است.

۳ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۲ مهر ۹۷ ، ۱۷:۵۹
نویسنده چیز آموز