چیز آموز

اینجا هرچیزی می خوای بیاموز

چیز آموز

اینجا هرچیزی می خوای بیاموز

چیز آموز

توی این وبلاگ هرچیزی می خوای بیاموز. از کارهای هنری و طرز تهیه غذا های جدید و قدیم، فست فود و سنتی گرفته؛ تا مطالب علمی و معرفی کتاب های پرطرفدار و حتی معرفی، آموزش، و همه چی درباره بازی ها و نرم افزار های کامپیوتری و اندروید.

آخرین نظرات

  • ۲۴ شهریور ۹۹، ۱۳:۴۰ - قبثثب
    ممنون
  • ۱۴ شهریور ۹۹، ۱۴:۳۴ - ه
    ه

نویسندگان

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

خب با دومین قسمت از آیا میدانید های جالب اومدم ❓❔❓❔، امیدوارم خوشتون بیاد، این بار یه کم بیشتر نوشتم. 😅😅😅
۵ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۸ ، ۱۶:۱۹
نویسنده چیز آموز

چیزکیک یکی از خوشمزه ترین دسر هاس که طعم خیلی خوشمزه ای داره چون ترکیبی از 3 لایه ی کاملا متفاوت و خوشمزه اس. طرز تهیه ی راحتی هم داره و مود اولیه اش هم کمه و یه نکته ی مثبتی هم که داره اینه که نیازی به پخت نداره و فقط کافیه اونو توی یخچال بذارین. بهتون پیشنهاد میکنم این دسر خوشمزه رو درست کنین. راستی مثله همیشه در آخره مطلب منتظر عکس های خوشمزه باشین!

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۱۹:۰۱
نویسنده چیز آموز

کیک مرغ از اون دسته غذاهای مجلسی و پر طرفداره و خیلی هم خوشمزه است. کیک مرغ هم به عنوان غذای اصلی و هم به عنوان پیش غذا استفاده میشه. خیلی خب زودتر بریم سراغ طرز تهیه این غذای خوشمزه:


۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۸ ، ۱۸:۰۲
نویسنده چیز آموز

همینطور که شاید خیلی هاتون بدونید مایکروسافت چندین ساله که مجموعه نرم افزار هایی رو برای راحت تر کردن امور اداری به نام Office به وجود آورده هرچند که امروزه این نرم افزار ها کارِِ نه تنها کارمندان بلکه عموم مردم رو راحت کردن. توی این مطلب به معرفی تمامی نرم افزار های موجود در مجموعه 2019 Office می پردازیم و کاربرد تک تک اونا رو هم بازگو می کنیم.

۳ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۴ فروردين ۹۸ ، ۱۹:۴۹
نویسنده چیز آموز