چیز آموز

اینجا هرچیزی می خوای بیاموز

چیز آموز

اینجا هرچیزی می خوای بیاموز

چیز آموز

توی این وبلاگ هرچیزی می خوای بیاموز. از کارهای هنری و طرز تهیه غذا های جدید و قدیم، فست فود و سنتی گرفته؛ تا مطالب علمی و معرفی کتاب های پرطرفدار و حتی معرفی، آموزش، و همه چی درباره بازی ها و نرم افزار های کامپیوتری و اندروید.

آخرین نظرات

  • ۲۴ شهریور ۹۹، ۱۳:۴۰ - قبثثب
    ممنون
  • ۱۴ شهریور ۹۹، ۱۴:۳۴ - ه
    ه

نویسندگان

ساخت جوجه های کاموایی بامزه

دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۱۰ ب.ظ

جوجه های کاموایی یکی از عروسک های تزئینی بامزه ای هستند که درست کردن اونا هم کار راحتیه و هزینه زیادی هم نداره. در ادامه مطلب عکس های این جوجه هارو ببینید تا عاشقشون بشید و طرز ساخت اونا رو هم یاد بگیرید. مواد لازم برای ساخت این جوجه ها: کاموا به رنگ دلخواه (زرد قشنگتره) / دستگاه منگوله ساز (طرز کار با دستگاه رو همینجا یادمیگیرید) / مقداری سیم گلسازی / مروارید ریز سیاه برای چشم


1- ساخت منگوله با دستگاه: اول کار باید دوتا منگوله کاموایی برای سر و بدن جوجه درست کنیم. یکی بزرگ برای بدن و یکی هم کوچیکتر برای سر. شما می تونید از کاموافروشی ها دستگاه منگوله ساز رو بخرید. البته یه روش دیگه هم برای ساخت منگوله بدون دستگاه هم هست که در ادامه می خونید. 


طرز کار با این دستگاه خیلی راحته. این دستگاه به شکل دایره است و وقتی بازش کنید به شکل دونیم دایره نعلی شکل در میاد. باید کامواتون رو دور این نیم دایره بپیچید. اصلا دیگه نیازی به توضیح نداره خودتون با عکس ها متوجه می شید.





2- ساخت منگوله با مقوا : اگه حال نداشتید که برید و دستگاه منگوله ساز رو بخرید! یا پول نداشتید یا هرچی می تونید با استفاده از مقوا یه دستگاه منگوله ساز درست کنید. بله فقط کافیه دو تا دایره مقوایی به هر اندازه ای که می خواید بچینید و بعد وسط اونا هم دایره های کوچکتری ایجاد کنید و سپس یه برش به هر دایره طبق شکل زیر بزنید. طرز کار با این منگوله ساز مقوایی هم مثله طرز کار با دستگاه منگوله سازه:



3- ساخت جوجه کاموایی : نخی که باید وسط پوم پوم ها بسته بشه را کمی بلند تر بگیرید و به وسیله اونها دو تا منگوله را به هم وصل کنید. به پوم پوم بزرگتر که بدن جوجه را تشکیل میدهد مقداری سیم گلسازی برای پاهاش متصل کنید.سیم را کمی بلند بگیرید که بعدا بتوانید پنجه هاش را شکل بدهید. برای اتصال سیم یک تکه سیم تقریبا نیم متری را از وسط منگوله رد کنید و بعد اونو خم کنید و برای محکم کاری کمی چسب بزنید.
بعد از اینکه انهای سیم را به صورت پنجه های پرنده شکل دادید روی پاها و پنجه های جوجه را کاموا بپیچید و آنرا کاملا بپوشانید . و در نهایت دو تا مروارید ریز سیاه برای چشمها و یک تکه مثلث نمدی قرمز برای نوکش بچسبانید و تمام….!

نتیجه تصویری برای ساخت جوجه با منگوله کاموایی

حتی می تونید با استفاده از دستگاه منگوله ساز یه عالمه عروسک های دیگه بسازید. مثله اینا:

تصویر مرتبط


تصویر مرتبط

نتیجه تصویری برای عروسک با منگوله
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۶
نویسنده چیز آموز

نظرات  (۳)

لطفا ویدئو آموزشی بذارید. طرح های مختلف هم کار کنید.ممنون

پاسخ:
امیدوارم بتونم در مطالب بعدی جبران کنم 😅
برای این مطلب میتونید به این ویدئو مراجعه کنید.
راستی بابات ایده هم ممنون! در مطالب بعدی حتما از ویدئو هم استفاده میکنم! 

متشکرم خیلی عالی فقط اگه کامل تر یاد بدهید ممنون می شوم 

پاسخ:
فکر کنم مطلب به اندازه کافی کامل بود! اما اگه پست دیگه ای در این باره نوشتم؛ چشم. کامل تر آموزش میدم 😊
خیلی خوب بود فقط اگه میشه با یه فیلم آموزشی کار با پوم پوم 
را یاد بدید 
 
پاسخ:
فکر کنم این لینک کمک تون کنه. 🙂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">