چیز آموز

اینجا هرچیزی می خوای بیاموز

چیز آموز

اینجا هرچیزی می خوای بیاموز

چیز آموز

توی این وبلاگ هرچیزی می خوای بیاموز. از کارهای هنری و طرز تهیه غذا های جدید و قدیم، فست فود و سنتی گرفته؛ تا مطالب علمی و معرفی کتاب های پرطرفدار و حتی معرفی، آموزش، و همه چی درباره بازی ها و نرم افزار های کامپیوتری و اندروید.

آخرین نظرات

  • ۲۴ شهریور ۹۹، ۱۳:۴۰ - قبثثب
    ممنون
  • ۱۴ شهریور ۹۹، ۱۴:۳۴ - ه
    ه

نویسندگان

سایت هایی برای اوقات بیکاری!

جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۸، ۰۶:۱۰ ب.ظ

توی اوقات بیکاری و فراغت و یا زمانی که حوصله تون سر رفته این سایت هایی که در ادامه معرفی میکنم میتونن براتون مفید باشن!😃 این سایت ها جنبه تفریحی دارن و صرفا برای سرگرمی شما ساخته شدن! پس این مطلب رو از دست ندین و ادامه مطلب رو دنبال کنین: 

 

1- مثل یک هکر تایپ کنید! 


توی این سایت عجیب و غریب شما میتونید از هر دکمه ای روی کیبوردتون استفاده کنید تا شبیه هکر ها بنویسید! در واقع هیچ فرقی نمیکنه که شما چی تایپ میکنید. این سایت به صورت خودکار یه سری کلمه از قبل تعیین شده رو مینویسه و شما میتونید با استفاده از این ترفند حتی دوستان و نزدیکانتون رو هم گول بزنید! پیشنهاد من به شما اینه که وقتی وارد این سایت شدید از F11 استفاده کنید تا مانیتور به حالت تمام صفحه در بیاد و واقعی تر بنظر بیاد! (توجه: برای ورود به این سایت به قند_شکن احتیاج دارید!) با استفاده از این لینک به این سایت برید. 

 

2- پیانو بزنید!

در این سایت جالب شما میتونید فقط با کلیک کردن و یا هر دکمه ای که دوست دارید شروع به پیانو زدن بکنید. درسته که فقط یه آهنگ رو میزنید اما ریتم و سرعت اون دست شماست. سایت جالبیه و آهنگ آرامش بخشی رو هم داره. با کلیک روی این لینک به این سایت برید.

 

3- با نور نقاشی بکشید!

این سایت به شما این امکان رو میده که با استفاده از ماوس با نور نقاشی کنین. حتی میتونین از چند رنگ مختلف هم توی اثر هنری تون استفاده کنین! از طریق این لینک به این سایت یه سری بزنین!

 

4- آهنگ دلخواهتون رو بسازید!

به نظر من این سایت سرگرم کننده ترین سایت نسبت به بقیه اوناییه که معرفی کردم. اینجا یه عالمه آدم بیکار رو داریم که میتونیم بهشون بگیم که چه صدایی در بیارن و با اجرای صداهای دلخواه مون توسط 7 نفر میتونیم یه آهنگ جذاب و باحال بسازیم! کافیه وقتی وارد این سایت شدید روی گزینه TRY WEB VERSION بزنید. بعد عکس 7 تا کاراکتر براتون میاد که به دلخواه یکی شون رو انتخاب میکنید و در نهایت گزینه هایی براتون میاد که با کشیدن اونا روی آدما میتونین موسیقی بسازین. روی این لینک بزنین تا به دنیای آهنگ های دلخواهتون وارد شید!  

 

5- منو به یه سایت بدرد نخور ببر!

توی این سایت خیلی شیک و مجلسی با زدن دکمه «PLEASE» درخواست میکنین که به یه سایت به درد نخور و بی فایده هدایت بشید! 😐 هربار شما به یه سایت جدید میرید که بعضی هاشون باحالن و بعضی هاشونم واقعا بیخود! روی این لینک کلیک کنین تا اوقات فراغتتون رو تو سایت های بی فایده استفاده کنین! 😂(توجه: این سایت هم نیاز به قند_شکن داره.)

 

6- یک ماهی را به صورت مرد بزنید! 

این سایت برای کسایی ساخته شده که به اسلوموشن یا همون صحنه آهسته علاقه خاصی دارن! تو این سایت با حرکت ماوس به سمت چپ و راست یه ماهی رو به طورت یه مرد بدبختی میزنید و سرعت برخورد رو هم خودتون تنظیم میکنین! شاید در ظاهر سایت خوبی نباشه اما پیشنهاد میکنم برای یه بار هم که شده از طریق این لینک به این سایت برید و بخندید! 

 

اینم از 6 سایت برای اوقات بیکاری شما! اگه از این پست خوشتون بیاد حتما قسمت دومش رو هم منتشر میکنم. راستی، نظر، انتقاد یا پیشنهاد فراموش نشه! 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۱

نظرات  (۸)

سلام اینا همشون عالی بودن . ولی چرا اولی نمیاره

هر چقدر میزنم میاره که دسترسی به سایت فراخوانده شده امکان پذیر نمیباشد

چی کار کنم؟

پاسخ:
توی مطلب هم گفتم که بعضی از سایت ها به قند شکن احتیاج دارن! 

فقط باید بگم که خیلی عالی بود. مخصوصا پیانو. کلا همشون فوق العاده بود

 

پاسخ:
😄😄😄

عالی بودن واقعا لذت بردم

پاسخ:
😊😊😊

میشه یکم توضیح بدید؟

من نمیفهمم

نوشته برای ورود روی این لینک بزنید

کدوم لینک؟

لطفا هرچه زود تر جواب بدید

پاسخ:
باید روی کلمه ی «این لینک» کلیک کنید. 

خیلی سایتای بامزه این مخصوص بیکارا:)

پست دومم بزار خواهر:)

پاسخ:
باشه! 😁😋

سایت پیانو جالب بود

ممنون

پاسخ:
😃🎹🎹🎹
۱۱ بهمن ۹۸ ، ۲۰:۳۹ نویسنده آشنا

سلام، سایت های 2و3و4 جالب بود، مخصوصا پیانو که واقعا لذت بردم:)

 

ممنونم بابت معرفی

پاسخ:
من خودم سایت 4 (ساخت موسیقی) رو خیلی دوست دارم 😀

چقدر فان و لذت بخش بود  علی الخصوص  پیانو + نقاشی با نور 

پاسخ:
😃😃😃

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">