چیز آموز

اینجا هرچیزی می خوای بیاموز

چیز آموز

اینجا هرچیزی می خوای بیاموز

چیز آموز

توی این وبلاگ هرچیزی می خوای بیاموز. از کارهای هنری و طرز تهیه غذا های جدید و قدیم، فست فود و سنتی گرفته؛ تا مطالب علمی و معرفی کتاب های پرطرفدار و حتی معرفی، آموزش، و همه چی درباره بازی ها و نرم افزار های کامپیوتری و اندروید.

آخرین نظرات

  • ۲۴ شهریور ۹۹، ۱۳:۴۰ - قبثثب
    ممنون
  • ۱۴ شهریور ۹۹، ۱۴:۳۴ - ه
    ه

نویسندگان

ساخت توپ با کاموا

سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۴۵ ب.ظ

توپ های کاموایی یکی از زیباترین چیزها برای تزئین هستند. شما می تونید اونا رو به صورت آویز به سقف اتاق بچسبونید یا یه عالمه کارهای دیگه با اونا بکنید. ساخت این توپ ها هم هزینه زیادی لازم نداره و درست کردن اونا هم آسونه. برای ساخت این توپ ها به کاموا، بادکنک و چسب سفید نیاز داریم.

مرحله اول : ابتدا در یک ظرف چسب سفید را با آب مخلوط کرده و سپس نخ کاموا را به کمک قلممو در این محلول چسب سفید و آب به خوبی فرو کنید تا چسب کل سطح نخ کاموا مورد نیاز را آغشته نماید.

آموزش ساخت توپ با نخ کاموا

آموزش ساخت توپ با نخ کاموا

مرحله دوم : سپس بر اساس سایز مورد نیاز خود یک بادکنک را باد کنید و سر آن را گره بزنید تا باد آن خارج نشود. بعد از باد کردن بادکمک همانند تصویر زیر نخ های کاموا که به چسب آغشته شده اند را دور تا دور بادکنک بپیچانید . سعی کنید کل سطح بادکنک را با نخ نپوشانید و همانند طرح ما فاصله هایی ایجاد کنید تا توخالی بودن توپ ها به خوبی دیده شود.

آموزش ساخت توپ با نخ کاموا

آموزش ساخت توپ با نخ کاموا

مرحله سوم : پس از اینکه مطمئن شدید نخ کاموا چسب آن خشک شد و شکل توپ را به خود گرفت است درر این بخش کافی است به کمک یک سوزن بادکنک را ترکانده و آن را از درون توپ ساخته شده در آورید.

آموزش ساخت توپ با نخ کاموا

مرحله چهارم : در نهایت شما می توانید را رنگ های مختلف مراحل بالا را اجام دهید و در سایز های متنوع توپ های توخالی بسیار زیبا بسازید.

آموزش ساخت توپ با نخ کاموا


آموزش ساخت توپ با نخ کاموا

برگرفته شده از سایت با ما بیاموز
لطفا نظر بدید...


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۰
نویسنده چیز آموز

نظرات  (۱)

ممنون از اموزشتون
پاسخ:
خواهش میکنم!   :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">