چیز آموز

اینجا هرچیزی می خوای بیاموز

چیز آموز

اینجا هرچیزی می خوای بیاموز

چیز آموز

توی این وبلاگ هرچیزی می خوای بیاموز. از کارهای هنری و طرز تهیه غذا های جدید و قدیم، فست فود و سنتی گرفته؛ تا مطالب علمی و معرفی کتاب های پرطرفدار و حتی معرفی، آموزش، و همه چی درباره بازی ها و نرم افزار های کامپیوتری و اندروید.

آخرین نظرات

  • ۲۴ شهریور ۹۹، ۱۳:۴۰ - قبثثب
    ممنون
  • ۱۴ شهریور ۹۹، ۱۴:۳۴ - ه
    ه

نویسندگان

دانلود و معرفی 2 بازی کم حجم PC

يكشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۱۶ ب.ظ

می خواستم اول اون 3 تا بازی کم حجمی رو که قبلا معرفی کردم رو برای دانلود بزارم ولی متاسفانه فهمیدم که نمیشه فایل هایی با حجم بیش از 30 مگابایت رو برای دانلود گذاشت. برای همین 2 تا بازی دیگه رو برای دانلود گذاشتم که حجم خیلی کمی دارند. و البته به معرفی اونا هم پرداخته ام. البته یکی از اون بازی های قبلی که مربوط به پرورش گل و گیاه بود رو تونستم بزارم. 


بازی open spades حجم: 13 مگابایت

توجه: این یک بازی آنلاین است. open spades بازی ای است که از ترکیب دو بازی ماینکرافت و کانتر ساخته شده. توی این بازی یه عالمه سرور های مختلف وجود داره که هرکدوم بازی مختلفی رو دارند. شما نقش یک سرباز رو دارید که می تونه از تفنگ، نارنجک، بیل و آجر یا بلوک استفاده کنه. بیل برای کندن تونل های زیر زمینی یا کلا کندن آجر هاست و بلوک هم برای ساخت سنگر ها یا اتاق و هرچیزی که دوست داریدِ. به خاطر وجود این همین بیل و آجره که این بازی جذاب شده. گرافیک بازی هم مثل گرافیک بازی ماینکرافتِ. یعنی همه چیز مربعیه. و نکته مثبت این بازی اینه که آنلاینه و وقتی شما وارد بازی می شید و یه سرور رو انتخاب می کنید هم تیمی هاتون از کشور های مختلف دنیا هستند. شما می تونید با اونا چت هم بکنید. 

اگه این بازی رو دانلود و نصب کردید بهتون پیشنهاد می کنم سرور tower of babel هست که در اون دوتیم قرمز و آبی شرکت دارند. توی این سرور شما باید با کمک هم تیمی هاتون یه برج پله مانند بسازید و با استفاده از اون به صفحه آبی ای که در آسمون وجود داره برسید. اون بالا یه کیف وجود داره که باید یه نفر برش داره. هرتیمی که زود تر 10 کیف رو به مقصد برسونه برنده است. البته سرور های باحال دیگه ای هم مثله زامبی، پارکور یا فوتبال هم وجود داره. یکی از سرور های بامزه اش هم بسکتباله که توی اون باید یه نارنجک رو به جای توپ توی حلقه بندازید!



می تونید این بازی رو از اینجا دانلود کنید:      دانلود



بازی Crazy chicken invasion حجم: 27 مگابایت
در این بازی شما نقش یک شکارچی رو دارید و با استفاده از ماوس باید با یه نشونه گیریه دقیق مرغ ها رو با تیر بزنید. این بازی مرحله ای نیست و امتیازیه. شما هربار می تونید یه امتیاز بالا رو کسب کنید و اسم خودتون رو در جدول امتیازات به ثبت برسونید. البته باید به زمان هم توجه کنید چون حدود 2 دقیقه فقط فرصت دارید که مرغ ها رو بکشید! شما می تونید با دوستاتون این بازی رو انجام بدید و هرکس که امتیاز بیشتری گرفت برنده میشه. امیدوارم از این بازی لذت ببرید. 
این هم لینک دانلود: دانلود





بازی Plant-tycoon حجم: 27 مگابایت

قبلا توضیحات این بازی رو در مطلب دیگه ای دادم و اگه اون رو نخوندید می تونید از مطالب قبلی استفاده کنید. این هم لینک دانلود این بازی:

 دانلود




پسوورد فایل ها در صورت نیاز: www.yasdl.com
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۸
نویسنده چیز آموز

نظرات  (۱)

۲۱ شهریور ۹۷ ، ۱۵:۳۴ نویسنده یازهرا
بازی open spades واقعا قشنگ و عالیه. ممنون که اون رو برای دانلود گذاشتین. برای
پاسخ:
منم خیلی از این بازی خوشم میاد 💜

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">