چیز آموز

اینجا هرچیزی می خوای بیاموز

چیز آموز

اینجا هرچیزی می خوای بیاموز

چیز آموز

توی این وبلاگ هرچیزی می خوای بیاموز. از کارهای هنری و طرز تهیه غذا های جدید و قدیم، فست فود و سنتی گرفته؛ تا مطالب علمی و معرفی کتاب های پرطرفدار و حتی معرفی، آموزش، و همه چی درباره بازی ها و نرم افزار های کامپیوتری و اندروید.

آخرین نظرات

  • ۲۴ شهریور ۹۹، ۱۳:۴۰ - قبثثب
    ممنون
  • ۱۴ شهریور ۹۹، ۱۴:۳۴ - ه
    ه

نویسندگان

معرفی بازی Bad piggies

چهارشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۷، ۰۷:۳۴ ب.ظ

 فکر کنم کمتر کسی پیدا بشه که این بازی رو نشناسه چون خیلی معروفه. توی این گیم وظیفه شما اینه که هر بار طی مراحل متعددی یه ماشین جدید با وسایلی که در اختیار دارین برای یه خوک سبز که شخصیت اصلی بازیه بسازید تا اون بتونه به خط پایان برسه. وقتی وارد بازی میشید با انواع سری مرحله ها اشنا میشین که توی هرکدوم 34 تا مرحله به علاوه 9 تا مرحله امتیازی اضافه در نظر گرفته شده.
نکته ای که این بازی رو خیلی جالب کرده اینه که اولا شما توی اون با انواع و اقسام وسایل می تونید ماشین بسازید، مثل بادکنک، چتر، تایر، نیتروژن، پره هلکوپتر، چهارچوب های آهنی و چوبی، کیسه شن، تایر برقی و هزار تا وسیله دیگه که حدسش رو نمی تونید بزنید. و دوما این بازی جالب شده چون که یه سری وسایل به شما میده و شما آزادانه می تونید ماشین دلخواه خودتون رو با اون بسازید.
توی آپدیتت جدید بازی Bad piggies یه قستی گذاشته شده که توی اون می تونید با دادن انواع و اقسام شیرینی هایی که توی مسیر بازی بدست میارید به پادشاه خوک ها، چیزهایی یعنی: چسب، آهنربا، موتور توربو و راهنمایی بدست بیارید که توی بازی به تعدادی که از اونا بدست آوردین می تونید استفاده کنید. کارایی هر کدوم از این وسایل رو می تونید بخونید:
چسب: وقتی باید از چسب استفاده کنید که دیگه ماشین تون رو ساخته باشین. وقتی اون رو استفاده می کنید یه چسب خیلی قوی به کل ماشینتون میزنه که باعث میشه دیگه ماشین با برخورد به سنگ و اینا از هم نپاشه!
آهنربا: با استفاده از این آیتم وقتی یه کم به ستاره های داخل بازی نزدیک میشین ماشینتون اونو جذب خودش میکنه.
موتور توربو: این آیتم سرعت موتور های ماشینتون رو به شدت زیاد میکنه.
راهنمایی: با زدن این آیکن یه خوک که مثله اینکه تو کار تعمیرات و ایناس بهتون کمک می کنه و یه ماشین براتون میسازه.

خیلی خب حالا دیگه فکر کنم وقتشه که بعد از این همه حرف، تصاویری از محیط این بازی رو تماشا کنید.







موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۹
نویسنده چیز آموز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">