چیز آموز

اینجا هرچیزی می خوای بیاموز

چیز آموز

اینجا هرچیزی می خوای بیاموز

چیز آموز

توی این وبلاگ هرچیزی می خوای بیاموز. از کارهای هنری و طرز تهیه غذا های جدید و قدیم، فست فود و سنتی گرفته؛ تا مطالب علمی و معرفی کتاب های پرطرفدار و حتی معرفی، آموزش، و همه چی درباره بازی ها و نرم افزار های کامپیوتری و اندروید.

آخرین نظرات

  • ۲۴ شهریور ۹۹، ۱۳:۴۰ - قبثثب
    ممنون
  • ۱۴ شهریور ۹۹، ۱۴:۳۴ - ه
    ه

نویسندگان

جاکلیدی های نمدی + طرح های زیبا

جمعه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۰۲ ق.ظ

نمد یکی از پرطرفدارترین پارچه هاست و با اون می تونید یه عالمه چیزای قشنگ درست کنید... توی این مطلب میخوام طرح های زیبایی برای ساخت جاکلیدی نمدی رو براتون بزارم، می خواستم آموزش ساخت اونا رو هم بزارم ولی خب واقعا ساخت اونا فکر نکنم نیازی به آموزش داشته باشه! چون فقط کافیه نمد ها رو طبق یه الگو ببرین و توش پنبه بزارین و بدوزید!

خیلی خب، این شما و اینم طرح های فانتزی و قشنگی برای جاکلیدی نمدی:


















 سوال دارین؟ 

 پیشنهاد دارین؟ 

 می خواین حرفی بزنین؟ 

 پس نظر لطفا فراموش نشه! 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۱۲
نویسنده چیز آموز

کار با نمد

نظرات  (۷۱)

خوب بودولی عالی نبود

پاسخ:
امیدوارم بتونم تو پستای بعدی جبران کنم

این کار های نمدی را چند میفروشید

پاسخ:
فروشی نیست
در واقع اینا کارای خود من نیستن 🤷‍♀️
به نظر من عالین من الان چهار ساله نمد کار میکنم و الگو میکشم و به نظر من اینا عالین و اگه برای طرح ربوی روی نمد میخوان من پیشنهاد میکنم که با خود کار بکشید چون کم پیش میاد که ار روی نمد پاک بشه;-) :-
پاسخ:
ممنون بابت راهنمایی و نظر 😘😘

خیلی طرح های خوبین من برای نمد دویزیم ازشون استفاده کردم.😊😊😊

پاسخ:
🤗😊

خوب فهمیدیم اینهارو خودتون درست نکردید نیازی نیست هی تکرار کنید 

در کل عالی🥰

پاسخ:
😅😅😅 ممنون!
 بله خودمم الان فهمیدم که خیلی تکرار کردم! 
بابت نظرتون ممنون

عالییییییییییییی طرحاتون عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

 

پاسخ:
😊😊😊

عالین طرح هاتون

پاسخ:
ممنون 😊 امیدوارم مورد استفاده تون قرار بگیره

سلام ،کاراتون بی نظیر بودن .واقعاممنونم بازم طرح بزارید من عاشق نمد دوزی هستم . خدانگهدار.

پاسخ:
بابت نظر ممنون ♥
البته بازم میگم! اینا کارای خود من نیستن و من فقط جمع آوریشون کردم و در یک مطلب قرارشون دادم. 
اما چشم! بازم طرح میذارم. 😃
خیلی کاراتون عالیه من دوست دارم کاراتون را😘
پاسخ:
ممنونـــــــم! البته من فقط این تصاویر رو جمع آوری کردم و توی یه مطلب قرار دادم وگرنه کارای خود بنده نیستن ♥

خیلی خوب بود ولی اگه میشه عکسه اولو اگه تونستین الگو شو پیا کنین

 

پاسخ:
متاسفانه من خودم این کارا رو نساختم و فقط از اینترنت جمع آوریشون کردم و توی یه مطلب قرارشون دادم. برای همین الگویی در دسترس ندارم. 😥

سلام خیلی قشنگه وخیلی سخت اگر برای بار بعدی عکس گزاشتیدبا الگو بگذارید ممنون🌹🌹🌹🌹🌹🌷

پاسخ:
البته اونقدر هم سخت نیستن 😂
اما باشه! حتما در مطلب بعدی الگو هم قرار میدم. 

سلام ، ممنون خیلی جالب و فانتزی بود ،💙💙💙💙💙💙

پاسخ:
❤❤❤

عاللیییییییییییییییییییی ممنونم از کارهای زیبا که می زارین

برای الان که کرونا هست خوبه😍😍😍😍😍

پاسخ:
دقیقا! الان که باید توی خونه بمونیم این کارا خوبه! 
توی مطالب بعدی هم حتما کارهای دستی خوبی رو میذارم تا سرگرم بشید. 

خوبه اما اگه فیلمش هم بود که دیگه محشر میشد

پاسخ:
خب چون طرح ها زیاد هستن نمیتونم فیلم های زیادی رو هم بذارم اما برای آموزش میتونید به این مطلب مراجعه کنید. 😁

ببخشید روش ساخت رو هم میزارید ؟

پاسخ:
چون طرح ها متنوع و زیاد هستن نمیتونم برای هرکدوم آموزشی بذارم اما در کل نیاز به آموزش خاصی هم نداره چون فقط یه الگو نیازه و نخ و سوزن! اما به هرحال فکر کنم این مطلب بتونه کمک تون کنه. 
ممنون از پست جالب و زیبایتان
من واقعا خوشم اومد طرح ها و ایده های خوبی در این پست دیدم
باز هم ممنونم
پاسخ:
منتظر مطالب نمدی بعدی هم باشید! ♥

بخشید یک سوال من با ماژیک روی نمد طرح میکشم چون با مداد نمیشه میخواستم بدونم مداد مخصوصی داره که من تهیه کنم چون با ماژیک خیلی خوب در نمیاد

پاسخ:
بله به خاطر جنس پارچه های نمدی با ماژیک کار خوب از آب در نمیاد. 
البته درست منظورتون رو نفهمیدم، اگه میخواین طرح الگوتون رو روی نمد منتقل کنید میتونید از مداد خیاطی صابونی استفاده کنید.
اگه هم میخواین مثلا برای کارتون چشم و دهن و.. بذارید بهترین راه اینه که از خود نمد استفاده کنید. مثلا چشم ها رو با نمد مشکی در بیارید و روی لایه زیری بچسبونید. یا حتی استفاده از مروارید مشکی و منجوق و.. هم پیشنهاد خوبیه. 
جستجو هم کردم اما مداد و ماژیکی نیست که بتونه روی نمد به خوبی طرح بکشه و پاک نشه. در واقع چیزی به نام ماژیک نمد هست اما برای کشیدن الگو به کار میره و پاک میشه. 
۱۱ تیر ۹۹ ، ۱۱:۱۶ فاطمه جوون

سلام خیلی چیز های قشنگ و زیبا و اموزش کیف پول هم بزارید ممنوووووووووووووووووووووووووووووووووووووون

پاسخ:
چشششششششششششم! 
منتظر مطالب نمدی بعدی باشید! 
ممنون 😍😍😍

من واقعاً کار با نمد را دوست دارم 🥰🥰🥰🥰🥰🥰،🥰🥰🥰

پاسخ:
هنر زیبا و سرگرم کننده ایه 😊👍

سلام اگه میشه الگو آویز نمدی ها رو بزاریم

 

پاسخ:
در مطالب بعدی حتما! 

برو گم شو

پاسخ:
😐😐😐
۲۰ خرداد ۹۹ ، ۲۱:۲۷ فاطمه زهرا

خیلی بینظیر بودند  لطفا کار های سخت هم با نمد بگذارید ممنونم

پاسخ:
پس پیداست که حسابی تو کار با نمد حرفه ای هستین! 😉
باشه توی مطالب بعدی کارای سخت تر هم میذارم! 

تف

 

پاسخ:
دقیقا تف به کی یا چی؟! 😐

من کار با نمد را خییلی دوست دارم پیشنهاد میکنم که اون های که بانمد کار نکردن امتحان کنند

پاسخ:
بله، نمد هنر خیلی خوب و سرگرم کننده ایه 😍

س

پاسخ:
🤔😐😐!!!

بسیار زیبا و قشنگ هستن و خیلی گوگولی😊

موفق باشی ❤

پاسخ:
ممنونم! 😘😘😘
منتظر مطالب نمدی بعدی هم باشین! 

سلام ، 

بسیار عالی هستند 👌

من که همشونو درست کردم و به دوستان هدیه دادم 😍 خودمم یکی درست کردم برای کیلد اتاقم و یکی برای سوییچ های پدرم 😍

ولی خب هرچی بگم کمه اصن عااااااااااااااااااااااااالیه 😘

من که لذت بردم  

پاسخ:
وااای چقدر خوب که اینقدر برای شما این مطلب کاربردی و مورد استفاده بوده 😍
اگه دوست داشته باشید میتونید عکس های جاکلیدی نمدی های خودتون رو به این ایمیل بفرستید تا در مطالب بعدی قرارشون بدم: Chizamooz@gmail.com

وای خیلی زیبان 👏👏👏بی زحمت ساده تر بزارید ممنون 😊👧👱

پاسخ:
یکی میگه سخت تر بذارید یکی میگه راحت تر! 
چشم در مطالب بعدی آسون تر هم میذارم! 😁

سلام  نمد بهترین کار هنری است که کودکان هم توانایی خود و خلاقیت شون در نمد انجام بدهند  شما هم امتحان کنید​​​​​​​​​​​​​​

پاسخ:
ممنون! بله همینطوره 😃
البته کار با نمد فقط برای کودکان نیست و هر سن و سالی میتونه از این هنر استفاده کنه

خیلی جالبن ممنون من همشون دوست داشتم

پاسخ:
🙂🙂🙂

من واقعا کار با نمد رابه کسانی که هنوز استفاده نکردن پیشنهاد میکنم چون بهترین کار برای شناخت خلاقیت خودو هنر خود را شکوفا کنیم  واقعا عاااااااااااااااالیه

پاسخ:
😃😃😃👍

کار با نمد یکی از بهترین کارها برای سرگرمی است

 

 

پاسخ:
بله همینطوره! هوراااا! 

سلام اگه برای چشماش مهره ای مثل شکلا نداشتیم چی پیشنهاد میدید

پاسخ:
1- میتونید با خود نمد چشم درست کنید. به این صورت که اول یه دایره ی سفید نمدی ببرید و بعد یه دایره مشکی کوچکتر. به این ترتیب چشم های نمدی درست میشه. 
2- میتونید از خرازی ها چشم های مصنوعی متحرک بخرید.
3- با ماژیک کلفت مشکی هم میتونید براشون چشم بکشید. 

خیلی جالب نبود

 

پاسخ:
امیدوارم بتونم توی پست های بعدی جبران کنم ♥

طرح هه خ فانتزی و جالبن ممنون

پاسخ:
😊😊😊

س

کار های شما بی نظیر

بیشتری هارو من درست کردم

عکس اولی برای روز پدر ومادر خوبه همه کاربرد های خوبی دارند

پاسخ:
خوشحالم که این پست برای شما مفید بوده. 
البته من این جاکلیدی ها رو درست نکردم. اینا فقط عکس های اینترنتی هتن که توسط من جمع آوری شدن. 
خیلی ممنون بابت دیدگاه ♥

کار های شما بی نظیر                                                                من خیلی دوسشون دارم                                                             لطفاکار های بیشتری بزارید

من جغدوخیلی دوست دارم عکس اولی برای روز پدرو مادر خیلی خوب

من درست کردم

 

پاسخ:
ممنون 😃 پست های نمدی دیگه ای هم در راهه...

سلام من کلاس چهارم هستم و از ستارخان خیلی خوشم اومده درستش کردم ولی مث ستاره خودتون نشد

پاسخ:
بازم میگم اینا کارهای من نیستن! 
اما فکر میکنم ستاره تو هم خیلی قشنگ شده باشه. ⭐

خیییییییییییییییییلیییییییییی خوببببببببببببببه

پاسخ:
ممممممممنووووووون! ♥
۰۵ اسفند ۹۸ ، ۱۷:۲۹ طرفدار شما

خیلی طرح های خوبی دارید من هم می خواهم درست کنم اما لطفا طرح های ساده تر بگذارید متشکرم👏🙏🙏🙏🙏

پاسخ:
بزودی اینکارو میکنم و کارهای نمدی ساده رو براتون میذارم. 😉

سلام عالی بودن🥰🥰🥰🥰😍😍😍😍 چجوری قلاب های مخصوص کلید رو بهشون وصل میکنیم؟؟

پاسخ:
میتونید از این لینک ها استفاده کنید: لینک اول - لینک دوم  



عالی بود واقعاً تو یکی از همین مسابقه های شهری که شرکت کردم اول دراومدم واز کارهای شما اونجا کار کردم عالی لطفا بازهم از این جو کارها زیاد بزارید

پاسخ:
😃😃😃 البته اینا کارهای من نیستن 😊 عکس های اینترنتی هستن که من جمع آوریشون کردم

خیلی عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود.

پاسخ:
ممنـــــــــــــون! ❤
لطفا اگر می شود پست های بیشتری بگذارید ممنون
پاسخ:
حتما اینکارو میکنم! 🙏

ممنون از ایده های خوبتون فقط یک سوال توی بستنی نونشو با یک رنگ دیگه می شه درست کرد ؟

 

پاسخ:
بستگی به سلیقه خودتون داره. 😊

سلام 

من کلاس پنجم هستم کاراتون واقعا عالیه من چند نمونه درست کردم😍🤩

خواهشا جا کلیدی های بیشتری بذارید 

بازم میگم کاراتون خیلی قشنگه❤

پاسخ:
در پست های بعدی کارهای نمدی بیشتری میذارم. 😊 البته اینا کارای من نیستن. فقط عکسای اینترنتی هستن که من جمع آوریشون کردم 

سلام خیلی ایده های جالبی بود لطفا بازم از این مدلای کوچیک و ساده بزار:)))

پاسخ:
قسمت بعدی این پست در راهه!... 

سلام ممنون لطفاً طرح هایی که احتیاج به پر کردن ندارن بزارید ..

 

من مدرسه میرم و کلاس پنجمم الان از طرح های شما برای کاردستی مدرسم استفاده کردم 💕🌼🌸

پاسخ:
ممنونم که از این طرح ها استفاده کردین 🙏
میتونید از همین طرحا استفاده کنید فقط کافیه از یه لایه نمد استفاده کنید. 
همچنین فکر کنم این مطلب هم به دردتون بخوره 😉

خیلی مزخرف من بهتر از اینارو بلدم اینا چین والا

پاسخ:
اینا فقط طرح هستن. کسی شما رو مجبور نکرده که حتما درستشون کنی. 🤷‍♀️

من ابرا رو دوست داشتم

پاسخ:
قبول دارم، قشنگن 😉

خیلی عالیه

پاسخ:
🙏🙏🙏

سلام آویز فلزی که مربوط به جاکلیدی ابر هست رو از کجا میشه تهیه کرد؟

پاسخ:
معمولا خرازی ها یا تولیدی ها به صورت عمده اینا رو میفروشن.
اما بازم به شهری که توش هستین بستگی داره که در کدوم مکان ها اینجور مغازه ها بیشترن. 😊
۱۱ دی ۹۸ ، ۲۰:۵۲ مژگان عابدی

مممنون خیلی قشنگه !

 

پاسخ:
🙏🙏🙏
واقعا خوشحالم که تعداد زیادی از این طرحا خوششون اومده. 😃
(البته به غیر از یه نفر که طرح های خودش رو بیشتر دوست داره!) 
سلام ممنون از ارائه‌ی هنر وآموزش دانشتون سپاسگزارم در پناه حق
پاسخ:
🙂🙂🙂
سلام معذرت میخوام چرا بعضی از تصاویر ناقصند؟
ممنون که دانش وهنرتون رو به بقیه یاد میدید درپناه حق
پاسخ:
ناقصند؟ یعنی به صورت کامل نمایش داده نمیشن؟ 🤔
تصاویر مشکلی ندارن. احتمالا نت شما صعیفه. باید یه کم صبر کنی تا تصاویر به طور کامل باز شن. 

سلام من نمونه نمد هاتون رو  نگاه کردم خیلی قشنگ بودن و خودم هم چند تا نمونه هاشو درست کردم😀😀😆ممنونم از کار های زیباتون😌

پاسخ:
خوشحالم که طرح ها به کارتون اومده. 

خواهش میکنم که جا کلیدی کیفی بزارید که هم کلید بهش بزنم وهم در کیفش پول

پاسخ:
چشم حتما در پست های بعدی میذارم. ممنون

لطفا شکلک های ساده تر بگذارید تا بچه ها هم بتونن درست کنند

پاسخ:
چشم. حتما توی قسمت های بعدی کار با نمد اینکارو میکنم.

دوس نداشتم برو بابا 

پاسخ:
🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️ 
امیدوارم بتونی توی سایتای دیگه طرح دلخواهت رو پیدا کنی
۱۹ آبان ۹۸ ، ۱۷:۰۲ محمد جواد راعی

خیلی عالی لایک داره

 

پاسخ:
😊😊😊
۱۴ آبان ۹۸ ، ۱۰:۳۴ بهرام باقری

من کانون تبلیغاتی دارم اگر بخواهیم تعدادی سفارش بدیم چند در میاد ؟ در ضمن کدوم یکی از عزیزان میتونن زحمتشو بکشن؟ لطفا با من تماس بگیرید0922215800

 

پاسخ:
در این باره چیزی نمیدونم. 🤷‍♀️

سلام اگه میشه طرح های بیشتری بگذارید 

مخصوصا جاکلیدی های بیشتر

ممنونم ، عالی بود و استفاده کردم

پاسخ:
بله حتما.. چندین پست قراره با موضوع کار با نمد منتشر بشه

وای چه خوشگله منم می خوام 

 

پاسخ:
🙂🙂🙂 درست کردنشون تقریبا راحته. 

 سلام خیلی قشنگ هستند من ه مرو درست کرد م زدم به در دیوار

 

پاسخ:
ممنون! چقدرخوب که این مطلب برای شما مفید بوده
لطفا جاکلیدی پاندا هم بگذارید
پاسخ:
حتما در قسمت بعدی طرح ها میذارم 😊😊😊
عالییییه

پاسخ:
ممنون 😉😉
سلام ممنون از ایده هاتون
اگه میشه کیف پول دخترانه با الگو هم بذارید
پاسخ:
ممنون از نظرتون
حتما در پست های بعدی میذارم
سلام ممنون از ایده هاتون 
ای کاش الگو هم داشتند
پاسخ:
امیدوارم بتونم در پست های بعدی کار نمدی با الگو پیدا و پست کنم 
کاش اموزش کیف رو هم  بزارید

پاسخ:
به این مطلب مراجعه کنید 😋
میشه اویز کیف هم بزارید
پاسخ:
حتما در مطالب بعدی می زارم
چه خوشگله .
من جغد رو می خوام 😭😭😭😭
پاسخ:
هه هه هه! خوب خودت درستش کن کاری نداره! البته جغده یکم زیادی جزئیات داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">