چیز آموز

اینجا هرچیزی می خوای بیاموز

چیز آموز

اینجا هرچیزی می خوای بیاموز

چیز آموز

توی این وبلاگ هرچیزی می خوای بیاموز. از کارهای هنری و طرز تهیه غذا های جدید و قدیم، فست فود و سنتی گرفته؛ تا مطالب علمی و معرفی کتاب های پرطرفدار و حتی معرفی، آموزش، و همه چی درباره بازی ها و نرم افزار های کامپیوتری و اندروید.

آخرین نظرات

  • ۲۴ شهریور ۹۹، ۱۳:۴۰ - قبثثب
    ممنون
  • ۱۴ شهریور ۹۹، ۱۴:۳۴ - ه
    ه

نویسندگان

معرفی 3 بازی PC کم حجم

جمعه, ۹ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۰۴ ب.ظ

اگه دنبال بازی های کامپیوتری جذاب اما کم حجم می گردید این مطلب رو دنبال کنید و اگه اونا رو دوست داشتید می تونید اسمشون رو توی جستجو گوگل بنویسید و با حجم خیلی کمی دانلودشون کنید. 

1- بازی Virtual Families 2 یک بازی با حجمی حدود 80 مگابایتِ. توی این بازی شما باید یک خانواده رو اداره کنین. براشون وسایل خونه و لباس های قشنگی بخرید، مواد غذایی تهیه کنید و اگه مریض هستن داروی مناسبی بهشون بدید. همچنین زن و مرد خانواده می تونن بچه دار بشن. نکته ی مهمی که توی این بازی هست اینه که شما باید توی خرج کردن پول مراقب باشید چون اگه مثلا پول برای خرید غذا نداشته باشید اعضای خانواده از گرسنگی می میرن! همچنین شما باید هرروز به خانواده تون توی این بازی سربزنید تا کم و کسری نداشته باشند وگرنه می میرن! راستی غیر از خرید غذا و پوشاک و وسایل خونه شما می تونید زمین هم بخرید و اتاق های جدیدی رو به خونه ی اونا اضافه کنین. بازیه واقعا قشنگ و جذابیه. اینم تصاویری از محیط این بازی:

 2- بازی Plant-Tycoon با حجم 28 مگابایت. توی این بازی شما می تونید گل های مختلفی رو بکارید و باید به اون ها رسیدگی کنین. مثلا باید برگ های خشک شون رو بچینید. به اونا آب بدید یا حشره ها رو با تور از دور و اطذاف اونها بگیرید. وقتی که گل هاتون به اندازه کافی رشد کردن می تونید اونها رو به فروش بزارین و براشون هم قیمت تعیین کنید و با پولی که به دست میارید می تونید دونه های جدیدی رو بخرید. این بازی هم مثله بازی قبلی طوریه که باید زود به زود توش برید و اگه گلی رو بکارید و 1 روز توی بازی نرید گل ها از بی آبی خشک میشن. لازمه که بدونید سازنده های این بازی، همون سازنده های بازیه قبلی هستن. 

3- بازی Boor با حجمی حدود 70 مگابایت. در این بازی شما نقش یک پسر رو دارید که می خواد از شر یه آدم بد که مردم رو زندانی کرده و ربات هایی رو داخل شهر کرده خلاص بشه. شما باید با فکر کردن این پیر رو از اتاق های مختلف رد کنید. اتاق هایی که هرکدوم یه عالمه تجهیزات مختلف دارن و شما برای اینکه از اونها رد بشین باید کارهای مختلفی رو بکنید. این بازی فکریه و مراحل خیلی سختی هم داره که ذهن شما رو به چالش می کشه و باحاله. 

در آینده بازی های کم حجم بیشتری رو معرفی می کنم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۹
نویسنده چیز آموز

نظرات  (۲)

ه

اینا کم حجم نیستن که همه بالای 50 مگابایت هستن 

پاسخ:
😐😐😐
در دنیای بازی ها حتی بازی های 500 مگابایتی هم کم حجم حساب میشن! چون اینجوری بازی ها در مقایسه با بازی های چند گیگی هیچی نیستن. ✋

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">