چیز آموز

اینجا هرچیزی می خوای بیاموز

چیز آموز

اینجا هرچیزی می خوای بیاموز

چیز آموز

توی این وبلاگ هرچیزی می خوای بیاموز. از کارهای هنری و طرز تهیه غذا های جدید و قدیم، فست فود و سنتی گرفته؛ تا مطالب علمی و معرفی کتاب های پرطرفدار و حتی معرفی، آموزش، و همه چی درباره بازی ها و نرم افزار های کامپیوتری و اندروید.

آخرین نظرات

  • ۲۴ شهریور ۹۹، ۱۳:۴۰ - قبثثب
    ممنون
  • ۱۴ شهریور ۹۹، ۱۴:۳۴ - ه
    ه

نویسندگان

طرز تهیه کورن داگ

يكشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۸، ۰۷:۴۵ ب.ظ

کورن داگ یه غذای خیلی خوشمزه و پرطرفدار آمریکایی و البته یه غذای ملله.😋 پیشنهاد میکنم که این مطلب رو از دست ندین چون کورن داگ فوق العاده خوشمزه است و توش از سوسیس و پنیر استفاده میشه. حتی مورد داشتیم که برخی بعد از دیدن این مطلب دچار غش و ضعف شدن یا به حالت تشنج در اومدن! 😅 پس ادامه مطلب رو دنبال کنین تا طرزتهیه این فست فود فوق العاده رو یاد بگیرین. 👇

 

🍴 مواد لازم (با توجه به نوع کورن داگی که دوست دارید):

آرد ذرت: یک فنجان (برابر با 16 ق.غ)

آرد سفید: یک فنجان

نمک: 1/4 قاشق چایخوری

بکینگ پودر: 4 قاشق چایخوری

شیر یا آب: یک فنجان (شیر بهتره)

تخم مرغ: 2 عدد

هات داگ: 4 عدد (سوسیس کبابی، سرخ یا پخته شده)

پنیر چدار یا موزارلا یا گودا: به مقدار لازم (هرچی بیشتر خوشمزه تر!)

روغن: به میزان لازم برای سرخ کردن

سیخ چوبی: 4 عدد

سس خردل و سس قرمز

 

طرز تهیه: کورن داگ انواع مختلفی داره که همه اونا رو یاد میگیریم. 

1- کورن داگ بدون سوسیس (با پنیر چدار) :

توی این روش ابتدا باید آرد ذرت، آرد سفید، نمک، بکینگ پودر و شیر یا آب رو توی یه کاسه ای با هم به خوبی مخلوط کنید. تخم مرغ ها رو هم تو یه ظرف جدا هم بزنید و به مایع اضافه کنید تا یه مایع غلیظ بدست بیاد. 

حالا پنیر های چدار رو به اندازه دلخواه برش بدید و سیخ ها رو توی اونا فرو کنید. در مرحله بعدی هم پنیر های به سیخ زده شده رو داخل مایع فرو کنید و سپس توی روغن از قبل داغ شده سرخ کنید. این نوع کورن داگ پر از پنیره و خیلی خوشمزه است! عکسی هم که در ابتدای مطلب درج کردم مربوط میشه به همین نوع کورن داگ و همونطور که میبینید وسطش سوسیس نداره. 

فرو کردن پنیر ها داخل سیخ 👆

پنیر چدار 👆

2- کورن داگ با سوسیس (با پنیر موزارلا یا گودا) :

در این مدل کورن داگ هم مایع اولیه مثل نوع قبلیه. شما باید آرد ذرت، آرد سفید، نمک، بکینگ پودر و شیر یا آب رو به همراه تخم مرغ همزده شده مخلوط کنید و یه مایع غلیظ یکدست درست کنید. 

در قسمت بعدی باید سوسیس ها رو به سیخ بزنید و سپس پنیر موزارلا یا گودا رو دور اونا بپیچید و بعد هم سیخ ها رو داخل مایع فرو برده و توی روغن داغ سرخ کنید. البته توی این نوع باید از پنیر های ورقه ای استفاده کنید تا بتونید اونا رو دور سوسیس ها بپیچید. توی این نوع کورن داگ در کل میتونید از هر پنیری که به صورت ورقه ای هست استفاده کنید. حتی پنیر ورقه ای چدار یا پنیر ورقه ای پیتزا هم وجود داره. 

کورن داگ با سوسیس و پنیر 👆🤤

پنیر ورقه ای 👆

 

خب خب خب! امیدوارم که از این غذای خوشمزه لذت برده باشید و خیلی زود بپزیدش. کورن داگ رو معمولا با سس خردل میخورن اما میتونید از سس قرمز هم به عنوان چاشنی اون استفاده کنید. و در ادامه یه سری عکس خوشمزه از این غذا رو میبینییم! 

 

 

به این میگن کورن داگ کلوچه ای 👆

 

دیگه طاقت ندارم! 🥴👆

 

 

نظر، پیشنهاد، انتقاد یا سوال یادتون نره! 

 

 

 

نظرات  (۳)

دهنم اب افتاده
بایدخیلی خوشمزه باشه

پاسخ:
دقیقا 😥🤤
بله قطعا خوشمزه است! 

واااای من عکسشو دیدم تشنج کردم!

بازم ازین غذاهای خوشمزه بزار:)

پاسخ:
😂😂😂 چشم، حتما میذارم 
۱۳ بهمن ۹۸ ، ۱۹:۵۷ نویسنده آشنا

سلام،خیلی هم عالی

حداقل مثل هادداگ با گوشت خوک درست نمیشه.

پاسخ:
🙂🙂🙂 البته یه نوع کورن داگی که آموزش دارم وسطش از سوسیس استفاده میشه اما از سوسیس خانگی که با مرغ درست میشه هم میتونیم استفاده کنیم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">