چیز آموز

اینجا هرچیزی می خوای بیاموز

چیز آموز

اینجا هرچیزی می خوای بیاموز

چیز آموز

توی این وبلاگ هرچیزی می خوای بیاموز. از کارهای هنری و طرز تهیه غذا های جدید و قدیم، فست فود و سنتی گرفته؛ تا مطالب علمی و معرفی کتاب های پرطرفدار و حتی معرفی، آموزش، و همه چی درباره بازی ها و نرم افزار های کامپیوتری و اندروید.

آخرین نظرات

  • ۲۴ شهریور ۹۹، ۱۳:۴۰ - قبثثب
    ممنون
  • ۱۴ شهریور ۹۹، ۱۴:۳۴ - ه
    ه

نویسندگان

۳۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

حتما تا حالا ذرت مکزیکی خوردید اما شاید بیشتر اونو از بیرون خریدید. شاید هم از اون دسته افرادی باشید که ذرت مکزیکی رو توی خونه می پزند. اما در هر حال بهتون پیشنهاد می کنم که اینبار با این دستور ذرت رو بپزید. چون این دستور اصلی پخت ذرت مکزیکیه. 

مواد لازم:

قارچ : 100 گرم
آویشن : 2 قاشق چای خوری
کنسرو ذرت : 1 عدد
کره : 100 گرم
کالباس : 100 گرم
پنیر پیتزا : 100 گرم
نمک : به میزان لازم
فلفل : یه میزان لازم
سس مایونز : 4 قاشق غذا خوری
آبلیمو : 1قاشق غذا خوری

۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۷ ، ۱۱:۴۰
نویسنده چیز آموز
خیلی از شماها مرغ کنتاکی رو از بیرون و آماده تهیه می کنید اما حالا با خوندن ادامه این مطلب می تونید توی خونه مرغ کنتاکی رو درست کنید. این غذا رو خودم توی خونه درست کردم و عکس هاشو براتون مرحله به مرحله گذاشتم. مقدار مواد این غذا بستگی به میزان مرغ تون داره. این مقداری که گذاشتم برای یه سینه مرغ کامله. مواد لازم: 
تخم مرغ: 3 عدد به بالا (چون وسط های کار ممکنه کم بیاد و دوباره باید اضافه کنیم) / پودر سوخاری: 1 بسته / آردسفید: به میزان لازم                 شیر: 1 کاسه / نمک و فلفل: به میزان لازم 

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۵۶
نویسنده چیز آموز

جوجه های کاموایی یکی از عروسک های تزئینی بامزه ای هستند که درست کردن اونا هم کار راحتیه و هزینه زیادی هم نداره. در ادامه مطلب عکس های این جوجه هارو ببینید تا عاشقشون بشید و طرز ساخت اونا رو هم یاد بگیرید. مواد لازم برای ساخت این جوجه ها: کاموا به رنگ دلخواه (زرد قشنگتره) / دستگاه منگوله ساز (طرز کار با دستگاه رو همینجا یادمیگیرید) / مقداری سیم گلسازی / مروارید ریز سیاه برای چشم

۳ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۷ ، ۱۳:۱۰
نویسنده چیز آموز

به نظرتون وبلاگم قشنگ تر شده که زیرش رو آجری کردم؟ راستی کسی میدونه چطوری می تونم اون تیکه آبی رو بغل اسم چیزآموز بردارم؟ هم راهنمایی کنید و هم نظر بدید. 

۳ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۳۸
نویسنده چیز آموز

اگه از اون دسته افرادی هستین که به سوسیس و کالباس علاقه زیادی دارن اما از مضرات اونا می ترسن می تونید خودتون توی خونه به راحتی سوسیس درست کنید. سوسیس های خونگی با مرغ آماده میشن اما همون طعم سوسیس بیرونی رو میدن. شما می تونید بدون هیچ ضرری اونو درست کنید. پس ادامه مطلب رو دنبال کنید.


 

۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۷ ، ۱۸:۲۱
نویسنده چیز آموز

با آموزش فنون کاربردی پاورپوینت- قسمت دوم در خدمتتون هستم. اگه قسمت 1 رو نخوندید پیشنهاد می کنم بخونید! امروز یکی دیگه از کارهای باحالی رو که می تونیم توی پاورپوینت انجام بدیم رو توضیح دادم. توجه کنید که من از  پاورپوینت 2013  استفاده می کنم. 


2- چطوری یک فیلم رو در پاورپوینت کوتاه یا قسمتی از اون رو حذف کنیم؟

اول از همه باید بگم که امکان بازکردن فیلم های بلند (دقیق نمیدونم ولی فکر کنم حذاکثر 45 دقیقه) در پاورپوینت نیست. حالا اگه یه فیلم کمتر از 45 دقیقه رو توی این نرم افزار باز کردید شاید دوست داشته باشید قسمت هایی از فیلم حذف بشن.  با آموزش گام به گام من همراه باشید. 
۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۹۷ ، ۱۶:۳۷
نویسنده چیز آموز

پختن یه ته چین خوشمزه که خیلی قشنگ و قالبی باشه و برای جلوی مهمون هم مناسب باشه خیلی مهمه. اگه می خواین یه همچین ته چینی بپزید این مطلب رو دنبال کنید. و البته عکس های خوشمزه اون آخر رو هم تماشا کنید. راستی این مقدار مواد لازم این ته چین برای 5-4 نفره. مواد لازم:

برنج آبکش شده: 3 لیوان / زرده تخم مرغ: 2 عدد / ماست: نصف لیوان   زعفران دم کرده: نصف لیوان / موغ پخته و ریش شده: 2 لیوان                نمک: به مقدار لازم / زرشک: به مقدار لازم 

۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۹۷ ، ۱۳:۰۳
نویسنده چیز آموز

شاید براتون پیش اومده که یه آدامس به لباستون می چسبه اما هرکاری می کنید نمیره. توی این مطلب می خوام بگم که چطوری می تونید از شر این آدامس ها راحت بشین اونم با استفاده از چیزایی مثله یخ و سرکه یا آبجوش و... . خلاصه اگه با بحران آدامس چسبیده به لباساتون مواجه هستید این مطلب رو دنبال کنید! من 10 تا چیز رو معرفی کردم که می تونید با اونا آدامس رو جدا کنین.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۹۷ ، ۱۵:۲۷
نویسنده چیز آموز

نان پنجره ای یک شیرینی خوشمزه است که به راحتی می تونید اون رو در خونه درست کنید. اگه تا حالا این شیرینی رو نخوردید اینبار امتحان کنید تا عاشقش بشید. این هم طرز تهیه نان پنجره ای در خانه. مواد لازم: 

نشاسته گندم: 75 گرم / تخم مرغ: 5عدد / گلاب: 4 ق.سوپخوری      وانیل: 1.2 ق.چ / آرد سفید: 75 گرم / روغن: به مقدار لازم              پودرقند: به مقدار لازم برای شیرین کردن نان پنجره ای ها                      قالب نان پنجره ای

۳ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۹۷ ، ۱۱:۲۹
نویسنده چیز آموز


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۷ ، ۱۳:۵۲
نویسنده چیز آموز