چیز آموز

اینجا هرچیزی می خوای بیاموز

چیز آموز

اینجا هرچیزی می خوای بیاموز

چیز آموز

توی این وبلاگ هرچیزی می خوای بیاموز. از کارهای هنری و طرز تهیه غذا های جدید و قدیم، فست فود و سنتی گرفته؛ تا مطالب علمی و معرفی کتاب های پرطرفدار و حتی معرفی، آموزش، و همه چی درباره بازی ها و نرم افزار های کامپیوتری و اندروید.

آخرین نظرات

  • ۲۴ شهریور ۹۹، ۱۳:۴۰ - قبثثب
    ممنون
  • ۱۴ شهریور ۹۹، ۱۴:۳۴ - ه
    ه

نویسندگان

معرفی نرم افزار Video to Video

دوشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۷، ۰۸:۱۰ ب.ظ
اگه یه فیلم یا فایل صوتی ای دارید که قصد تغییر فرمت اون رو دارید این برنامه که در ادامه مطلب به معرفی اون می پردازیم به درد شما میخوره. مثلا خیلی وقت ها پیش میاد که یه فیلمی رو از روی کامپیوتر روی فلش میریزین و قصد دارید که  اون رو توی تلویزیون پخش کنید ولی تلویزیون فرمت اون رو نمیخونه.... در این موقعه که باید از این برنامه استفاده کنین!


نرم افزاز Video to Video converter یک نرم افزاز کامل و قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت های مختلف ویدیوئی و صوتی است که بیش از 700 فرمت ویدیوئی را پشتیبانی میکنه. این نرم افزار قابلیت تبدیل فرمت های زیادی از جمله: DIV , GIFF , 3GP , XVID , AVI , AC3 , MPEG4 , WAV , AAC , M4A , FLAC , MP3 , MP4  , 3GPP و... رو داره.

Related image

همچنین این برنامه قابلیت های کاربردی بیشتری مثله تغییر یا کارگذاری زیرنویس روی ویدئو رو داره و کوتاه کردن فیلم ها هم با این برنامه خیلی راحت و ساده است، شما می تونید زمان آغاز و پایان رو هم برای فیلم ها انتخاب کنید. 
یکی دیگر از امکانات این نرم افزار، قابلیت رایت کردن ویدئو ها بر روی سی دی یا دی وی دی است. همچنین شما می تونید صدا رو هم از روی فیلم جدا کنین یا یه صدایی رو به اون اضافه کنید. البته این نرم افزار بیشتر برای تبدیل فرمت کاربرد داره و برای قراردادن صدا روی یک فیلم یا کارهایی شبیه به این من نرم افزار Movie Maker رو بهتون پیشنهاد می کنم که قبلا درباره اون هم توضیح دادم.

تصویری از محیط برنامه:





موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۸
نویسنده چیز آموز

Movie Maker

Video to video

نظرات  (۲)

۰۹ بهمن ۹۷ ، ۱۳:۳۱ وحید محمدی
سلام 
عالی بود. 
نسخه ی اندرویدی هم داره ؟؟؟
پاسخ:
بله... داره و به زودی هم لینک دانلود نسخه اندروید و PC اش رو هم می ذارم.
این همون نرم افزار میکس ساز است ؟ 

پاسخ:
نه. این نرم افزار عمدتا برای تغییر فرمت استفاده میشه. اما برای میکس می تونید از برنامه هایی مثله Wondershare Filmora یا Avidemux استفاده کنید که هر دو تاشون حرفه ای هستن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">