چیز آموز

اینجا هرچیزی می خوای بیاموز

چیز آموز

اینجا هرچیزی می خوای بیاموز

چیز آموز

توی این وبلاگ هرچیزی می خوای بیاموز. از کارهای هنری و طرز تهیه غذا های جدید و قدیم، فست فود و سنتی گرفته؛ تا مطالب علمی و معرفی کتاب های پرطرفدار و حتی معرفی، آموزش، و همه چی درباره بازی ها و نرم افزار های کامپیوتری و اندروید.

آخرین نظرات

  • ۲۴ شهریور ۹۹، ۱۳:۴۰ - قبثثب
    ممنون
  • ۱۴ شهریور ۹۹، ۱۴:۳۴ - ه
    ه

نویسندگان

قابلیت های جالب ویندوز 10

پنجشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۷، ۰۳:۵۰ ب.ظ

حتما در جریان هستین که چند وقته که مایکروسافت از ویندوز 10 به عنوان ویندوز 9 تکمیل شده پرده برداری کرده. ویندوز 10 یه عالمه قابلیت جالب داره و تکنولوژی اون باعث شده که طرفدارای زیادی پیدا کنه. در ادامه ما به برخی از این قابلیت ها می پردازیم و در مطلب های بعدی هم قابلیت های دیگه ی اونو بیان می کنیم.


1- منوی استارت (Start) ویندوز 10، ترکیبی از منوی استارت ویندوز 7 یا ویندوز 8. این مدل استارت می تونه خیلی جالب باشه و باعث میشه افراد خیلی راحت تر برنامه مورد نظرشون رو پیدا کنند. جالبه بدونین که در سمت چپ منوی استارت ویندوز 10، همونطور که توی تصویر می بینین برنامه ها به ترتیب حروف الفبا انگلیسی دسته بندی شدن.


2- برنامه نقاشی سه بعدی یا Paint 3D که مخصوص ویندوز 10 توسط شرکت مایکروسافت طراحی شده و کار با اون خیلی لذت بخشه. البته توی ویندوز 10 برنامه Paint معمولی هم وجود داره. نقاشی سه بعدی یه برنامه اس که توی اون می تونید هر شکل یا نوشته ای رو که می خواید به صورت سه بعدی دربیارید و با استفاده از اون تصاویر جالبی طراحی کنید.



3- اضافه شدن منو اعلان ها یا پیام ها، هر اتفاقی که توی رایانه تون میافته و رایانه یه پیامی درباره اون بهتون میده اینجا ظاهر میشه و شما با استفاده از این گزینه می تونید اونا رو مدیریت کنین و اعلان های اضافه رو پاک کنین.


4- نرم افزار Game Bar که برای این طراحی شده که بتونید از بازی کردن هاتون فیلم بگیرین. البته فقط از  بازی ها. این نرم افزار توی ویندوز 10 وجود داره و توی نوار جستجو می تونید اسم اون رو سرچ کنین. یا می تونین وقتی توی یه بازی هستین کلید های میانبر G + Start رو بزنین تا این برنامه باز بشه. بعد هم با زدن دکمه استارت فیلم برداری شروع میشه و هر وقت بخواید تموم میشه.

Image result for ‫گیم بار‬‎





موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۳
نویسنده چیز آموز

نظرات  (۱)

۱۶ دی ۹۷ ، ۱۲:۲۰ نویسنده یافاطمه
ویندوز 10 اینقدر آپشن داشت و من نمیدونستمممممممممم؟؟؟!!!
ممنون از مطلب مفیدت:)
پاسخ:
خواهش می کنم... بله تازه اینا فقط یه قسمتی از آپشن هاشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">