چیز آموز

اینجا هرچیزی می خوای بیاموز

چیز آموز

اینجا هرچیزی می خوای بیاموز

چیز آموز

توی این وبلاگ هرچیزی می خوای بیاموز. از کارهای هنری و طرز تهیه غذا های جدید و قدیم، فست فود و سنتی گرفته؛ تا مطالب علمی و معرفی کتاب های پرطرفدار و حتی معرفی، آموزش، و همه چی درباره بازی ها و نرم افزار های کامپیوتری و اندروید.

آخرین نظرات

  • ۲۴ شهریور ۹۹، ۱۳:۴۰ - قبثثب
    ممنون
  • ۱۴ شهریور ۹۹، ۱۴:۳۴ - ه
    ه

نویسندگان

طرز تهیه میلک شیک شکلاتی

جمعه, ۶ مهر ۱۳۹۷، ۰۴:۱۹ ب.ظ

اول از همه یه چیزی رو بگم، اگه طاقت دیدن عکس های فوق العاده آب دهن راه بیانداز رو ندارید این مطلب رو نخونید! آخه شیک شکلاتی فوق العاده خوشمزه است و با دیدن عکس هاش دلتون آب میشه. شاید این دسر رو بیرون هم خورده باشید اما درست کردن اون توی خونه هم کاری نداره. خلاصه هدف من از نوشتن این مطلب این بود که دلتون آب بشه و مجبور شید از روی مطلب من این دسر رو درست کنید! (فکر کنم یه کم زیادی خبیث شدم نه؟!) مواد لازم:

شیر سرد: 300 سی سی / بستنی شکلاتی: 3 اسکوپ                      پودر کاکائو: 2 ق.چ / شکلات پذیرایی: 2 عدد / کف خامه: به میزان لازم      سس شکلات: به مقدار لازم 


طرز تهیه: تمامی مواد رو به غیر از سس شکلات و کف خامه  داخل مخلوط کن می ریزیم و ۱دقیقه منتظر می مونیم تا خوب هم بخوره. در حین هم خوردن سس شکلات رو برای تزیین به دیواره لیوان ۴۰۰ یا ۵۰۰ سی سی می ریزیم و بعد از خوب میکس شدن میلک شیک اون رو چک می کنیم که زیادی سفت نشده باشه و اگر سفت شده باشه آن را با شیر رقیق تر می کنیم و اگر در سری اول زیادی رقیق شد با بستنی اون رو سفت می کنیم، دقت کنید که میلک شیک باید نه زیادی سفت و نه زیادی رقیق باشه،  بعد از آماده شدن میلک شیک اون رو درون لیوانی که با سس شکلات تزیین  کردیم میریزیم و روی اون رو با کف خامه تزیین میکنیم. برای زیبایی بیشتر روی کف خامه سس شکلات و شکلات رنده شده می ریزیماین هم از عکس های خوشمزه ای که گفته بودم:



*میلک شیک شکلاتی*



*میلک شیک توت فرنگی*


*میلک شیک موزی*


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۶
نویسنده چیز آموز

نظرات  (۲)

۱۲ مهر ۹۷ ، ۱۱:۵۳ مهدی قاسمی
چیزی که شکلات داخلش باشه حتما خوشمزه اس
این عکسا دیگه عقل از سر آدم میبره@*_*@
پاسخ:
واقعا... اونم فقط شکلات تلخ... به به! 🍫
۰۶ مهر ۹۷ ، ۱۹:۳۰ فاطمه سادات داوری
خیلی خوشمزه است:))
پاسخ:
خیلیییییی 🍫

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">