چیز آموز

اینجا هرچیزی می خوای بیاموز

چیز آموز

اینجا هرچیزی می خوای بیاموز

چیز آموز

توی این وبلاگ هرچیزی می خوای بیاموز. از کارهای هنری و طرز تهیه غذا های جدید و قدیم، فست فود و سنتی گرفته؛ تا مطالب علمی و معرفی کتاب های پرطرفدار و حتی معرفی، آموزش، و همه چی درباره بازی ها و نرم افزار های کامپیوتری و اندروید.

آخرین نظرات

  • ۲۴ شهریور ۹۹، ۱۳:۴۰ - قبثثب
    ممنون
  • ۱۴ شهریور ۹۹، ۱۴:۳۴ - ه
    ه

نویسندگان

معرفی کتاب - بی شعوری

پنجشنبه, ۶ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۲۲ ب.ظ

ایندفعه می خوام به معرفی کتاب بی شعوری! بپردازم. شاید به نظرتون اسم خیلی خنده داری داشته باشه ولی یه کتاب خیلی قشنگ و عالی ایه. می تونید قسمتی از این کتاب رو در ادامه بخونید:


نویسنده: خاویر کرمنت / مترجم: محمود فرجامی / ژانر: روانشناسی
خاویر کرمنت در این کتاب به  «تجاوز حماقت‌آمیز اما آگاهانه به حقوق دیگران» می پردازه و همچنین انواع بی شعور ها رو معرفی می کنه و توی اون میگه که بی شعوری یه بیماری و اعتیاده نه یه بد اخلاقی و سوء رفتار و در کل کتاب درباره معرفی بی شعوریه!


قسمتی از متن کتاب: 
فصل 1 / بی شعور کیست و چرا یک نفر بی شعور می شود؟
بی شعور ها عاشق حرف زدن هستند؛ مخصوصا درباره خودشان. ضمنا آنها استاد مبهم و سربسته حرف زدن هستند. به این ترتیب، برایشان خیلی راحت است که از هر مسئولیتی شانه خالی کنند و آن را به گردن سوء تفاهم بیاندازند. بی شعور ها ترسی از این ندارند که معنای هرچیزی را چندبار عوض کنند تا برای مردم خوشایند شود.
بهترین حالت برای بی شعور ها این است که از آنها بخواهند قوانین یا نحوه ی عملکرد برنامه یا پروژه هایشان را توضیح دهند. آنها می دانند چطور با استفاده از کمترین جمله طوری رفتار کنند که انگار همه توضیحات را داده اند....


نسخه PDF این کتاب رو از اینجا دانلود کنین:

حجم: 2.04 مگابایت
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۶
نویسنده چیز آموز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">